Tilaukset ja toimitukset
Voinko tilata tuotteita laskulle yritykselle/yhdistykselle?
Klarnan kautta voit tilata suoraan myös yritykselle/yhdistykselle tuotteitamme. Jos haluat suurempaan erään tarjousta, voitte pyytää sitä sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@valonkauppa.fi. Näissä tapauksissa voimme sopia tilauksen laskulle.
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Tilauksesi toimitetaan 1-14 vrk kuluttua tilauksesta. Toimitukseen vaikuttaa tuotteiden ja tuotemateriaalien saatavuus sekä Postin ruuhkasesongit.
Ovatko toimituskulut maksullisia?
Toimituskulut ovat 3,90 €/tilaus. Kun tilauksesi loppusumma on vähintään 50 €, on toimituskulut ilmaiset.
Millä tavalla tuotteeni toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan Postin kuljetuksina. Tilausta tehdessäsi voit valita Postin tarjoamista toimitustavoista sinulle sopivimman.
Maksutavat
Miksi käyttäisin Klarnaa?
Klarna nopeuttaa ostosten tekemistä, sillä kerran tilin luotuasi tarvitset jatkossa vain henkilötunnuksesi tehdessäsi tilauksia verkkokaupoista. Sinun ei myöskään tarvitse luovuttaa korttitietojasi kolmansille osapuolille. Nopeuden ja turvallisuuden lisäksi Klarna tuo myös joustavuutta takaisinmaksuun. Tehdessäsi Klarnan avulla ostoksia useammassa eri verkkokaupassa, saat kaikkien laskut kätevästi yhteen koottuna.
Voit valita maksutavaksi myös Paytrailin tarjoamat vaihtoehdot.
Voinko käyttää Klarnaa, jos luottotietoni ovat menneet?
Voit käyttää Klarnaa luottotiedoista riippumatta, kun maksat tilauksen kokonaan sen tehdessäsi (valitsemalla maksa nyt -vaihtoehdon). Voidaksesi maksaa Klarna Laskulla ja Klarna Erämaksulla luottotietojesi on oltava puhtaat. Klarna tarkistaa tämän.
Palautin tilauksen. Miksi rahojani ei ole palautettu?
Käsittelemme palautukset ja tarkistamme lähetykset pikimmiten palautusten saapuessa meille. Tarkistuksen jälkeen teemme hyvityksen Klarnalle, joka välittää verkkokauppamme maksut. Klarna käsittelee hyvitykset ja palauttaa rahat asiakkaalle 14 vrk kuluessa. Jos hyvitystä ei kuulu 2-3 viikon kuluessa, tarkista sähköpostisi ja ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.
personoidut tuotteet, asennus, laatu
Missä muodossa aineisto pitää lähettää?
Tehdessäsi tilausta omalla kuvalla/tekstillä, tulee aineisto toimittaa tilauksen yhteydessä joko pdf, epf, ai tai jpg muodossa. Mikäli mahdollista toimita liite vektorimuodossa. Voit aina kysyä tarkemmin asiasta sähköpostitse asiakaspalvelu@valonkauppa.fi
Kestävätkö tarrat ja kyltit ulkona?
Valmistamme kaikki tuotteet ensisijassa ulkokäyttöön tarkoitetuista materiaaleista. Tarramateriaalit ovat samoja, joita käytetään mm. ajoneuvojen ja julkisivujen teippauksissa. Tarramateriaalien värit kestävät suoraa auringon UV-säteilyä haalistumatta.
Saako tarroja ja kylttejä omilla mitoilla ja teksteillä?
Kyllä! Kaikki tarrat ja kyltit saat myös omilla mitoilla sekä mukautetuilla teksteillä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro toiveesi tai tee tilaus verkkokaupan kautta.
Onko tarrojen asennus vaikeaa?
Tarrojen asennus ja liimaaminen ei ole vaikeaa. Suosittelemme kuitenkin ensin huolellisesti tutustumaan asennusohjeisiin, jotka löydät täältä. Ohjeita noudattamalla asennus onnistuu helposti.